Meny
Meny

Forsendelse og retur

Forsendelse og retur

Alle leveringer blir gjennomført av Bring Posten. Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt. Leveringstiden er normalt 3-5 arbeidsdager (hverdager), avhengig av hvilken tid på døgnet bestillingen gjøres, og om det er lagervarer eller varer med leveringstid. Ordrer sendes samlet så sant det ikke er uforholdsmessig lang leveringstid på en restet vare. Leveringstid vil da bli oppgitt, og varen ettersendes fraktfritt.

Bestillinger til privatkunder, der annet ikke er avtalt, sendes med Posten Servicepakke eller Brevpost der det er hensiktsmessig. Kunde kan også i enkelte områder bestille "Hjem På Døren", pris blir spesifisert i kassabildet.

Når varen blir sendt vil du som kunde motta en epost der vi angir ditt kolli-id. Pakken kan da sporest på http://www.bring.no

Dersom varen blir skadet ved levering skal dette snarest meldes til oss og helst på ankomstdagen via e-post eller telefon. Det er viktig at du gir en fullstendig melding til oss på eventuelle skader som er oppstått. Ser du at emballasjen er skadet ved leveringstidspunktet så skal du også melde dette direkte til den som du kvitterer ut pakken av. Om evt. skade ikke blir meldt innen 7 dager etter mottak, anses godset for å være levert i fullgod stand.

Skolesekker.no betaler ikke returfrakt for kunde slik at hvis kunde sender oss en pakke i retur vil kostnaden påløpe kunde og ikke selger.

Posten har innført et eget gebyr på pakker som sendes til Svalbard. Av denne grunn blir hver bestilling belastet med dette gebyret som f.t. er kr 195,-  i tillegg til ordinære fraktkostnader. Vi forbeholder oss retten til å legge til dette gebyret om det ikke automatisk blir generert i nettbutikken.

Skolesekker.no sender kun varer i Norge.