Menu
MENU

FAQ - Ofte stilte spørsmål

 

Her vil vi prøve å svare på spørsmålene vi ofte får fra dere kunder

 

Hva koster det i frakt?

Vi sender fraktfritt alle ordrer over kr. 300,- , dersom ordren er under denne summen er fraktprisen kr. 99,-

Hva er leveringstiden?

Alle ordrer som er inne hos oss før kl. 15.00 sendes samme dag. Postgang er normalt 1-3 dager.

Er det noe gebyr for å betale med faktura?

Vi har ingen ekstra gebyrer for å betale med faktura. Renter og omkostninger vil selvsagt påløpe om man velger å dele opp betalingen.

Jeg blir ikke godkjent for faktura, kan dere hjelpe meg?

Kredittsjekk blir utført på alle ordrer der man ønsker faktura/delbetaling - vi har dessverre ingen mulighet til å gjøre noe med eventuelle avslag.

Har jeg noen angrerett på kjøpet mitt?

Du har alltid 14 dagers angrerett på kjøpet.

Sekken jeg har kjøpt er blitt ødelagt, hva skal jeg gjøre?

Hvis sekken har blitt ødelagt sender du en epost med bilde av skade til post@skolesekker.no . Vi vil da se på denne og ta det videre til produsent for evt. garanti eller reklamasjon.
Skader som skyldes feil bruk eller på andre måter har fått en ytre påvirkning som har gitt skade dekkes ikke av garanti og/eller reparasjon.

Hvordan kan jeg komme i kontakt med dere?

Vi er tilgjengelig på chat fra 09:30-16.30, på telefon 70 06 61 15, på epost post@skolesekker.no eller via Facebook Messenger fra vår Facebook side.

Har dere fysikske butikker i Norge?

Vi har kun butikk i Ørsta på Sunnmøre, der er også lager for nettbutikken.